خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / انتخاب مربي فني و حرفه اي آذربايجان شرقي به عنوان پژوهشگر برتر ملی در حوزه انرژی های نو

انتخاب مربي فني و حرفه اي آذربايجان شرقي به عنوان پژوهشگر برتر ملی در حوزه انرژی های نو

محمدرضا شيرين آبادي مربي اداره كل آموزش فني و حرفه اي آذربايجان شرقي به عنوان يكي از پژوهشگران برتر كشوري انتخاب و از وي تجليل شد.

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری آذربايجان شرقي، به مناسبت هفته پژوهش ، از پژوهشگران برتر سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور در دومین جشنواره ملی پژوهش های مهارت محور در نمایشگاه بین المللی تهران تجلیل شد .
مديركل دفتر پژوهش، طرح و برنامه ريزي درسي در اين آئين با گراميداشت هفته پژوهش و فناوري گفت: پژوهشگران برتر بر اساس شاخص‏هاي تعيين شده توسط دفتر پژوهش، طرح و برنامه ريزي درسي انتخاب شده اند.
وی افزود: اين افراد از بين معرفي شدگان ادارات كل آموزش فني و حرفه اي سراسر كشور انتخاب شده بودند.

معاون پژوهش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ،علی حسین شهریور گفت : این جشنواره در هشت بخش کتاب چاپی و الکترونیکی (تألیف یا ترجمه)، سند حرفه، پروژه‌های ارزشیابی مهارت و آزمون‌های عملکردی، محتوای الکترونیکی تولید شده، مقالات علمی‌پژوهشی و علمی ترویجی، مقالات اقدام‌پژوهی (کاربردی)، پایان‌نامه‌های دانشجویی (کارشناسی ارشد و دکترا) مرتبط با حوزه مهارت‌آموزی و طرح‌های پژوهشی برگزار شد .

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور ، غلامحسین حسینی نیا گفت : از میان ۴۸۳ اثر رسیده، ۲۴ اثر انتخاب شد که در هر بخش با اهدای لوح تقدیر و جوایز از نفرات اول تا سوم تقدیر شده است.

در این مراسم محمدرضا شیرین آبادی مربی اداره کل فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی به عنوان پژوهشگر برتر ملی در حوزه انرژی های نو انتخاب و با اهدای لوح سپاس از طرف دفتر پژوهش ، طرح و برنامه ریزی درسی از وی تجلیل شد .

شایان ذکر است ۴۸۳ اثر به سازمان رسیده که ۲۰۰ اثر خارج از سازمان و ۲۸۳ اثر از درون سازمان بوده است.

حسینی نیا گفت : از مجموع ۱۲ اثر پژوهشی، ۱۰ مورد برون‌سازمانی و ۲ مورد درون‌سازمانی بوده و در بخش سند حرفه نیز ۱۰۹ اثر دریافت کردیم که ۵۰ اثر درون‌سازمانی و ۵۹ اثر برون‌سازمانی بوده است.

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …