خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / برای تحقق اهداف متعالی نظام سلامت باید همدل باشیم

برای تحقق اهداف متعالی نظام سلامت باید همدل باشیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، از اساتید و اعضاء و فناوران حیطه سلول های بنیادی تبریز به عنوان دانشمندان و مفاخر استان و دانشگاه علوم پزشکی نام برد و گفت: در عصری هستیم که پیشرفت علم نه با گذشت سال و ماه بلکه با سرعت روزانه در حال اوج گیری است و ما نیز باید با همدلی در این مسیر قدم برداریم.

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، دکتر بهمن نقی پور، در بازدید از آزمایشگاه‌های سلولی و مولکولی مرکز جامع سلول های بنیادی افزود: دانشگاه علوم پزشکی تبریز یقیناً محل ایجاد علم، تولید علم و گسترش علم است و در سطح کشور در جایگاه بالایی قرار دارد و به جرات می‌توان گفت هیچ حرکت علمی در دنیا در جهت ارتقای کیفیت زندگی مردم وجود ندارد که همکاران ما توان انجام آن را نداشته باشند.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل های علمی و تخصصی اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: من از همه همکارانم در خانواده بهداشت، درمان و آموزش تقاضا می‌کنم همه توان خود را برای اهداف متعالی نظام سلامت به کار بگیرید. در دنیا بهترین مراکز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی آرزوی همکاری شما را دارند و ما باید قدردان زحمات شما بزرگواران باشیم.

وی گفت: دغدغه ما آرامش شماست و برای تحقق این امر تمامی هماهنگی های لازم با داخل و خارج از دانشگاه علوم پزشکی در حال انجام است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، در پایان ضمن قدردانی مجدد گفت: من دستبوس تک تک شما همکاران عزیز هستم، امیدوارم هر زمان به موفقیتی دست یافتیم آن را به نام خودمان ثبت نکنیم چرا که ما در این مسیر یک تیم هستیم و این باید یک الگو قرار داده شود تا باعث دلگرمی همه اعضا شود.

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …