خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / جشنواره جهادگران علم و فناوری آذربایجان شرقی برگزار شد

جشنواره جهادگران علم و فناوری آذربایجان شرقی برگزار شد

جشنواره جهادگران علم و فناوری آذربایجان شرقی به همت معاونت علمی و پژوهشی سپاه عاشورا برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ، جشنواره جهادگران علم و فناوری استان با حضور نمایندگان علمی رده های نیروهای مسلح آذربایجان شرقی ، نخبگان ، دانشگاهیان و مدیران علمی نواحی استان به همت معاونت علمی پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا امروز ۳۰ آبان ماه در محل کانون بسیج برگزار شد .

در این مراسم نادر ارسلانی مسئول معاونت بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا گفت ، جوانان سرمایه های اصلی و ملی کشور ما هستند و وظیفه ی ما حمایت از آنهاست .

وی گفت در حال حاضر کشور در حال یک جنگ ترکیبی است و ما در مقابل تهاجم همه جانبه دشمنان هستیم ولی با این حال تلاش جوانان و دست آوردهای نخبان یک امتیاز بزرگ محسوب میشود که مارا از بیگانان بی نیاز میکند .

مسئول بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی افزود به همت نخبگان بسیجی امروز شاهد تولید برخی محصولات کاملا بومی سازی شده ی وارداتی در بخش صنعت هستیم .

مسئول استعداد یابی و جذب سپاه عاشورا ، سرهنگ پاسدار افشار هم در این مراسم گفت ، نیروهای مسلح باید در تمامی زمینه ها حضور داشته باشند .

افشار رده علمی و پژوهشی را مهمترین زمینه حضور نیروهای مسلح خواند و گفت ، به عنوان مثال معاونت علمی و پژوهشی سپاه عاشورا همیشه پیشتاز فعالیت های علمی و ابتکارات در حوزه صنعت بوده و حامی مادی و معنوی نخبگان بوده است .

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا سرهنگ قلعه نیز با اشاره بر نعمت بزرگ وجود انقلاب اسلامی در کشور و تشکیل بسیج مستضعفین توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خمینی ره افزود دشمنان انقلاب از همان روزهای اول تا به امروز به دنبال ترفند و توطئه های جدید بوده اند و در صدد ضربه زدن به آرمان های انقلاب اسلامی هستند .

وی گفت دشمنان چشم دیدن پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی را ندارند ، آنها میدانند دانش و علم ثروت آفرین است و غرب همیشه در صدد مانع تراشی برای رشد جوانان ما بوده است .

در این مراسم با حضور دانشگاهیان و نمایندگان نیروهای مسلح از فناوران منتخب و فرهیختگان با اهدای لوح سپاس و تجلیل به عمل آمد .

در انتهای مراسم از یک محصول بومی سازی شده ( کلاژن ) با قابلیت ارزآوری و قیمت تمام شده ۲۰ % کمتر از نمونه مشابه خارجی آن رونمایی شد .

 

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …