خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / فرصت ثبت‌نام در دوره جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران تا ۳۰ آبان تمدید شد

فرصت ثبت‌نام در دوره جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران تا ۳۰ آبان تمدید شد

ثبت نام «مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران» iAAA در حوزه سلامت و پزشکی، با 3 میلیارد جایزه برای تیم اول و بیش از 5 میلیارد ریال جایزه از چندی پیش آغاز شده و تا 30 آبان ماه جاری ادامه خواهد داشت .

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی، مسابقه سالانه هوش مصنوعی ایران، iAAA، با هدف آشنایی و آموزش علاقه‌مندان به این فناوری و پرورش این افراد در کل کشور، در نظر دارد طی یک فرایند مشخص حضوری و غیر حضوری، آموزش های لازم به علاقه مندان ارائه دهد و در نهایت با طرح موضوعات جدی صنعت در حوزه هوش مصنوعی، علاوه بر پیشبرد اهداف مسابقه 3 مسئله واقعی را رفع نماید.

در سال جاری این مسائل در حوزه سلامت و پزشکی خواهد بود و تیم ها در پایان مسابقه، فارغ از جوایز دریافتی، میتوانند از ظرفیت های جانبی فراهم شده نیز استفاده نمایند.

در این مسیر بسیاری از فعالین و تصمیم گیران همراه این مسابقه خواهند بود.

بنیاد ملی نخبگان، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نمایشگاه اینوتکس، شبکه فن بازار ملی ایران، پژوهشگاه ICT، پارک فناوری پردیس و شرکت های وب بخشی از همراهان این مسابقه هستند.

فرایند این مسابقه ۵ ماهه بوده و شرکت کنندگان ۷۰ ساعت آموزش تئوری و ۲.۵ ماه آموزش عملی مسئله محور در زمینه های مختلف مرتبط با حوزه مسابقه را طی می کنند.

در ادامه نیز مطالب مرتبط با ابزارهای کسب و کار را در وبینارها و سمینارهایی که برایشان مشخص شده، آموخته و با چالش های روز بیشتر آشنا خواهند شد.

در ادامه به این افراد فرصت داده می شود تا به صورت عملی با نیازهای واقعی حوزه هوش مصنوعی آشنا شده و به سمت ارائه راهکار برای این نیازها حرکت کنند.

ارزیابی این افراد علاوه بر بررسی فعالیت های مختلف و آزمون های مورد نیاز و نظر منتور مربوطه در طی دوره، وارد مرحله داوری شده و هر تیم/فرد بر اساس شاخص های مختلف امتیاز مشخصی دریافت می کند.

از دیگر مزایای این مسابقه، امکان استخدام در شرکت های بزرگ فعال در این حوزه است.

افراد پس از طی کردن فرایند آموزش، بر اساس آموزش ها و توانمندی فردی برای استخدام در شرکت ها آماده می شوند.

افراد علاقمند به شرکت در این مسابقه برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت  www.iaaa.ai  مراجعه نمایند.

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …