خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / مهارت آموزی به سربازان دستگاه‌های دولتی هم رسید

مهارت آموزی به سربازان دستگاه‌های دولتی هم رسید

دستیار و مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی گفت: سربازان وظیفه مأمور به دستگاه‌های غیر نظامی نیز در شمول مهارت‌آموزی قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا به نقل از خبرنگار مهر، سردار موسی کمالی دستیار و مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی گفت: در حال حاضر بالغ بر ۱۵۰ دستگاه غیر نظامی با مجوز ستاد کل نیروهای مسلح از خدمت کارکنان وظیفه در دو قالب سرباز متخصص و سرباز حفاظت فیزیکی استفاده می‌کنند.

وی افزود: به منظور تحت پوشش قرار دادن تمامی سربازان، در روز یکشنبه مورخ ۲۰ شهریور جلسه‌ای با حضور مبادی ذی‌ربط در سالن جلسات قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح برگزار و نحوه ارائه آموزش‌های مهارت‌های تخصصی و عمومی به کارکنان وظیفه مأمور بررسی شد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی تاکید کرد: نهضت مهارت آموزی در نیروهای مسلح به صورت جدی شکل گرفته و نیروهای مسلح مصمم هستند با فراهم کردن امکانات و تجهیزات و سازوکارهای لازم حرفه آموزی سربازان در نیروهای مسلح را تحقق بخشند و بزودی به جایی برسیم که اعلام کنیم که هیچ سربازی بدون داشتن مهارت عمومی و تخصصی از نیروهای مسلح ترخیص نخواهند شد.

کمالی ادامه داد: لذا دستگاه‌های دولتی که از خدمت سربازان استفاده می‌کنند باید به این نهضت بپیوندند و سربازان خود را نیز آموزش دهند.

وی در پایان گفت: در این جلسه مصوب شد تا دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های پیشنهادی خود را برای تحت پوشش قرار دادن حداقل ۷۰ درصد سربازان مأمور در سال جاری آماده و در جلسه ماه آینده ارائه دهند.

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …