خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / نشست نخبگان استان با مسئولین بسیج کشور

نشست نخبگان استان با مسئولین بسیج کشور

نخبگان و فرهیختگان استان در نشستی صمیمی با ریاست محترم بسیج مستضعفین و بسیج علمی کشور دیدار کردند .

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا نشست نخبگان و فرهیختگان استان آذربایجان شرقی به میزبانی فرمانده محترم سپاه عاشورا سردار عباسقلی زاده ، با حضور سردار سلیمانی ریاست محترم بسیج مستضعفین و همچنین سردار رحیمی مسئول محترم بسیج علمی کشور برگزار شد .

در ابتدا نادر ارسلانی مسئول بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری استان آذربایجان شرقی ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی حضور مهمانان و مسئولین کشوری بسیج گفت : در یکسال اخیر شتاب حرکتی علمی استان بشدت افزایش یافته است .

وی ضمن اشاره بر مشکلات و موانع موجود بر سر راه نخبگان گفت : دولت موظف به تسهیل و رفع موانع چندین مرحله ای اخذ مجوز برای فعالیت های علمی و صنعتی این عزیزان است .

ارسلانی گفت : مرکز نوآوری شهید فخری زاده در کمتر از شش ماه از افتتاح و بهره برداری آن به یکی از مراکز قدرتمند شمال غرب و کشور در حوزه تولید علم مبدل شده است .

در این نشست نخبگان و فرهیختگان حاضر به بیان نظرات خود پرداختند .

سردار سلیمانی رئیس بسیج مستضعفین کشور هم در این نشست گفت ملت ایران در سه قرن گذشته هزینه های زیادی متحمل شده است .

وی با اشاره بر موقعیت حساس امروز کشور گفت ما با تکیه بر جوانان خود و رهنمود های آگاهانه رهبری به موفقیت های خوبی دست یافته ایم و توانسته ایم از سد تحریم های ظالمانه در حوزه علم و صنعت عبور کنیم .

ایشان با اشاره بر اولویت در انتخاب عرصه علم و دانش در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب گفتند : اهمیت و ارزش تولید علم توسط مردم ایران از نظر رهبری معظم بسیار زیاد است .

 

 

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …