خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / نشست توجیهی مدیران علمی شهرستان آذرشهر

نشست توجیهی مدیران علمی شهرستان آذرشهر

جلسه توجیهی مدیران علمی شهرستان آذرشهر به میزبانی سپاه ناحیه این شهرستان با حضور مدیران علمی حوزه و پایگاه ها و معاونت علمی و پژوهشی سپاه عاشورا برگزار شد .

 

در این نشست ابتدا سرهنگ پاسدار خلیل شریفی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آذرشهر ضمن خیرمقدم حضور معاونت علمی و پژوهشی سپاه عاشورا و مدیران علمی بسیج این شهرستان با اشاره بر اهمیت جایگاه علمی و فناوری در گام دوم انقلاب اسلامی گفت :

امروزه دشمن در تلاش برای ناکامی و ایجاد ناامیدی علمی جوانان کشورمان دارد .

شریفی گفت ، بالابردن جایگاه علمی ایران یکی از مهمترین وظایف بسیج است و نخبگان ما به خوبی از عهده ی این امر برآمده اند .

وی با اشاره بر تعیین شعار سال توسط مقام معظم رهبری افزود : اینک وظیفه ی بسیج و سپاه صد چندان شده است ، خودکفایی کامل علمی و فناوری طبق رهنمود های مقام معظم رهبری هدف اصلی ماست .

سرهنگ پاسدار نادر ارسلانی مسئول بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا با اشاره بر ظرفیت های بالای علمی شهرستان آذرشهر گفت اکنون این نخبگان کشور هستند که در خط مقدم جنگ نرم حضور دارند .

ارسلانی ضمن تشریح وظایف مدیران علمی بر بالا بردن سطح علمی دانش آموزان و فراهم نمودن ارتقای علمی آنها در آماده سازی برای آزمون های ورودی دانشگاهها تاکید کرد .

در انتهای نشست مسئول معاونت علمی و پژوهشی سپاه عاشورا با اعضای حاضر به گفت و گو و تبادل نظر پرداخت .

همچنین از طرف فرمانده محترم سپاه ناحیه آذرشهر توسط مسئول معاونت علمی و پژوهشی سپاه عاشورا از مهندس مهدی چیت ساز رئیس خانه نخبگان ناحیه سپاه آذرشهر که بتازگی به عنوان دانشجوی نمونه کشور برگزیده شده بود با اهدای لوح سپاس تجلیل شد .

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …