خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / دشمنان بدانند ، ملت ایران بیدار تر شدند

دشمنان بدانند ، ملت ایران بیدار تر شدند

تیتر دردناک

سرهنگ پاسدار مدافع حرم صیاد خدایی به دست عوامل ضد انقلاب در اقدامی تروریستی به شهادت رسید .

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا دیروز در اقدامی تروریستی به دست عوامل ضد انقلاب ، یکی از مدافعین حرم اهل بیت ، سرهنگ پاسدار صیاد خدایی در مقابل درب منزلشان در شهر تهران به شهادت رسیدند .

معاونت علمی و پژوهشی سپاه عاشورا در پیامی ضمن تسلیت شهادت پاسدار مدافع حرم این حرکت ضد انقلابی و تروریستی دشمنان ملت ایران و انقلاب را محکوم کرد ، متن این پیام به این مظنون است :

انا لله و انا الیه راجعون

 

شهادت مظلومانه شهید حسن صیاد خدایی که از شاگردان سرافراز مکتب حاج قاسم بود نشان داد که فرهنگ شهادت، ساده زیستی و مقاومت در بین پاسداران ایران اسلامی، از همیشه زنده تر و جاری تر است.

نادر ارسلانی گفت : این جنایت ضد انسانی در حالی توسط عوامل تروریستی وابسته به استکبار جهانی صورت می‌پذیرد که در کمال تاسف با حمایت و سکوت کشورهای مدعی مقابله با تروریسم همراه است.

وی افزود استکبار جهانی دشمن قسم خورده ی انقلاب اسلامی و مردم این کشور است و با اقدامات ناجوانمردانه و به شهادت رساندن یک فرد ولایی و مدافح حرم اهل آن هم در جلوی درب منزل محل سکونت خانواده این شهید بزرگوار نشان داد که خوی انسانی ندارند .

بنده همینجا اعلام میکنم دشمنان این آب و خاک مطمئن باشند ملت ایران با این اقدامات بیشتر از پیش خشمگین تر و با ایمان بیشتر به راه خود ادامه خواهند داد .

روح امام شهدا و تمامی شهدای انقلاب ، دفاع مقدس و مدافعین حرم اهل بیت (ع) شاد و در جوار اهل بیت

سرهنگ پاسدار نادر ارسلانی

مسئول بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …