خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / روز قدس روز بیداری ملت های آزاده جهان

روز قدس روز بیداری ملت های آزاده جهان

مسئول بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا با صدور پیامی فرا رسیدن روز جهانی قدس را گرامی داشت و این روز را روز بیداری ملت های آزاده جهان خواند .

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی سپاه عاشورا در پیام مسئول سازمان بسیج علمی آذربایجان شرقی به مناسبت روز جهانی قدس آمده است:

این روز مقدس با صدور پیام تاریخی حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در ۱۶ مرداد ماه ۱۳۵۸ شکل گرفت و جهانی شد .

امروز ملت­‌های آزادی­خواه و مسلمان دریافته ­اند که تنها در سایه وحدت و انسجام است که می­ توانند در کنار برادران و خواهران فلسطینی در برابر دشمنان اسلام مقاومت کنند.

قطعا بزودی قدس عزیز آزاد خواهد شد .

فردا پس از گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در راستای استحکام هرچه بیشتر پیوند ملت‌های مسلمان عالم در حمایت از انتفاضه فلسطین، مردم خداجوی استان آذربایجان شرقی همراه و همصدا با سایر مردم عزیز میهن اسلامی و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر جبهه مقاومت بویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در لبیک به فرمان رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با حضوری پرشور و شعور در راهپیمایی این روز بزرگ ایستادگی خود را بر آرمان‌های امام راحل و حمایت از قدس شریف به منصه ظهور می‌رساند.

 

سرهنگ پاسدار نادر ارسلانی

مسئول سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا

 

 

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …