خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / کلید حل معضلات شهری در دستان نخبگان است

کلید حل معضلات شهری در دستان نخبگان است

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا ، نادر ارسلانی گفت : شعار سال رهبر معظم انقلاب را باید عملی کنیم .

ارسلانی در نشست مرکز پژوهش های شورای شهر تبریز که با حضور اعضای شورای شهر برگزار شد ، تاکید کرد معاونت بسیج علمی استان همواره در کنار نخبگان بوده و به حمدالله دست آوردهای فراتر از انتظاری داشتیم .

نادر ارسلانی مسئول سازمان بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی در این نشست با اشاره بر مشکلات عدیده در حوزه شهری گفت ، امیدواریم بتوان از طریق علمی و بدست پژوهشگران کمک شایانی در حل این معضلات کرد .

روح الله رشیدی عضو شورای شهر تبریز با اشاره بر مشکلات پسماند و آلودگی های زیست محیطی کلانشهر تبریز گفت : ما به دنبال کاهش آلودگی زیست محیطی با کاهش هزینه آن هستیم .

وی ادامه داد بسیج و سپاه همواره در امور عمرانی ، علمی و جهادی پیشگام بوده اند ، انشالله بتوانیم از توانایی بالای بسیج و نخبگان در زمینه حل مشکلات شهری استفاده کنیم .

احد صادقی عضو دیگر شورای شهر در این جلسه ضمن ابراز خرسندی برای تعامل میان شورای شهر ، شهرداری و سپاه گفت بسیج میتواند مانند همیشه تحت عنوان منجی وارد میدان شود .

وی ادامه داد با نمایشگاه تاثریا نشانگر دست آورد ها و توانایی بالقوه معاونت بسیج علمی بود .

در ادامه مسئول سازمان بسیج علمی ،پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا گفت ، در حوزه پسماند و خدمات شهری ایده و دست آوردهای بینظیری داریم که آماده ارائه و بهره برداری در حوزه شهری است و آماده ایم آنها را در اختیار شورای شهر بگذاریم .

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …