خانه / اخبار / اخبار رسانه های استانی / انعقاد تفاهم نامه همکاری بسیج علمی و صندوق نوآوری

انعقاد تفاهم نامه همکاری بسیج علمی و صندوق نوآوری

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا تفاهم نامه همکاری فی مابین این سازمان و صندوق نوآوری و شکوفایی آذربایجان شرقی به امضای مدیران عامل دو طرف رسید .

 

نادر ارسلانی مسئول بسیج علمی سپاه عاشورا ضمن تسلیت بمناسبت شهادت خلبانان ایثارگر و رشید نیروی هوایی ارتش پایگاه شهید فکور تبریز گفت ، حمایت از مخترعان علمی و صنعتی باید همه جانبه و بدون مانع تراشی ها باشد ، ما باید همه مان دست در دست هم بدهیم و در کنار هم از آینده سازان کشور حمایت کینم .

وی گفت ، نگاه ما به فناوری باید فراتر از شهر و استان باشد ، تسریع زمان اعطای تسهیلات به نخبگان باید عملی شود .

دکتر جعفر احمدی مدیرعامل صندوق نوآوری استان هم گفت ، ضمن اینکه ما جزو آخرین استان هایی هستیم که صندوق نوآورزی در آن ایجاد شد و شش ماه از فعالیت آن میگذرد ولی در همین مدت کوتاه با جذب بودجه های مناسب توانستیم با اقتدار اعلام کنیم میتوانیم حمایت های مادی از نخبگان و شرکت های دانش بنیان انجام دهیم ، همکاری با سازمان بسیج علمی سپاه عاشورا با توجه به مراکز نوآوری و رشد متعدد و فعال این نهاد موجب خرسندی ماست و ما آماده ایم طبق تفاهم نامه از مخترعان بسیج علمی حمایت کنیم و انشاله از این طریق در راه پیشرفت فناوران استان سهیم باشیم .

 

در پایان این جلسه تفاهم نامه بین سازمان بسیج علمی،پژوهشی و فناوری سپاه عاشورا و صندوق نوآوری و شکوفایی با امضای طرفین منعقد شد .

همچنین ببینید

بازدید علمی بسیجیان شهرستان مرند از شرکت صنایع خاک چینی

به گزارش روابط عمومی بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی ،بسیجیان نوجوان پایگاه مقاومت شهدای …